mandag den 30. januar 2012

Et cirkel billede

....håber modtageren bliver glad ;0)

10 kommentarer:

  1. Er jeg helt sikker på vedkommet bliver :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint. Godt jeg følger med på div blogs, så kan det ske jeg engang bliver ligeså kreativ som alle i andre :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak og tak fordi du finder inspiration hos min blog :0)

      Slet
  3. Den er super flot. Et dejligt mix af skønne farver. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak er også vild med farverne og håber det falder i modtagerens smag ;0)

      Slet
  4. ja det er jeg sikker på, ellers er modtager et skarn

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, glæder mig til at høre hvad modtager siger.

      Slet
  5. Hei. Så fint at du ville være med på mitt lotteri. Fin blogg du har. Legger meg til følger hos deg. Klem, Drude

    SvarSlet
  6. Næææ en fin blog du har her...

    Kig forbi min og deltag i min give away ;-)

    SvarSlet