søndag den 13. maj 2012

Der sker ikke ret meget krea

Herhjemme og det skyldes at jeg skal læse til eksamen!, dog har jeg svært ved at tage mig sammen til det, men allerede nu føler jeg mig ret bagud da der er under 1 mdr til at jeg skal til eksamen... Og oveni det har Merle MÅSKE fået skoldkopper hun har nogle knopper rundt omkring siden i fredags men disse er hverken blevet større eller mindre og i dag fik hun så feber, så gad vide om det er skoldkopper eller nogen anden bakterie/virus som giver hende de knopper????

Nå regner med Merle skal til lægen i morgen og blive tjekket, selvom hun allerede var hos lægen i fredags, men der vidste lægen heller ikke hvad de knopper var???? ARGH.......


MEN i dag var mors dag og jeg har fået det skønneste tørklæde af børnene og nogle flotte øreringe. ;0) Hvad har i derude fået i mors dags gave???



2 kommentarer:

  1. Min datter har også haft en virus, som gav udslag i høj feber samt knopper. Vi troede også at det var skoldkopper, og på et tidspunkt overvejede vi hånd-fod-mund-syge... MEN det var "bare" en virus, og knopperne er nu væk:-)
    God bedring!

    SvarSlet
  2. Tusind tak for dit svar, det viste sig så at det var grundet mellemøresbetændelse at hun havde fået de knupper.

    SvarSlet